W trosce o petenta... |
Napisał: Robert Myjak | |
wtorek, 01 czerwca 2010 | |
Wszyscy borykamy się z brakiem czasu i z tego powodu podnoszenie swoich kwalifikacji staje się niekiedy problemem. W przypadku administracji samorządowej brak czasu zarówno aby podnosić swoje kwalifikacje, jak i brak czasu dla zgłaszających się petentów nie powinien jednak mieć miejsca.
Idealnym rozwiązaniem w tym zakresie są szkolenia organizowane przez Towarzystwo ALTUM, Programy Społeczno-Gospodarcze w ramach projektu „W stronę klienta – nowa twarz administracji samorządowej”. Projekt ten, jak już wcześniej informowaliśmy współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a patronat nad nim objął Wojewoda Podkarpacki oraz Marszałek Województwa Podkarpackiego.
W ramach ww. inicjatywy pracownicy naszego urzędu systematycznie uczestniczą w szkoleniach, które ze względu na poruszaną tematykę są niezwykle pomocne w codziennej pracy. Poza zagadnieniami zarządzania czasem i komunikacji z klientami, nasi pracownicy uczą się ponadto interpretacji oraz praktycznego zastosowania przepisów ostatnio znowelizowanych ustaw (m. in. ustawy o finansach publicznych), co niewątpliwie przekłada się na jakość świadczonych w naszym urzędzie usług. Co warto podkreślić, na każdym szkoleniu pracownicy urzędów wypełniają dwukrotnie test oceniający ich wiedzę, aby zobrazować efekty szkoleń. Czy projekt realizowany przez Towarzystwo ALTUM na terenie naszego powiatu odniesie oczekiwany skutek, czy przysłuży się zarówno pracownikom urzędów, jak i przede wszystkim Państwu - mieszkańcom naszego miasta, gminy, powiatu przekonamy się już w październiku 2011 r. na konferencji podsumowującej projekt. |
wstecz | dalej » |
---|