Projekt "W stronę klienta - nowa twarz administracji samorządowej" ma już rok! |
Napisał: Robert Myjak | |
czwartek, 26 sierpnia 2010 | |
Projekt realizowany w powiecie mieleckim przez Towarzystwo ALTUM, Programy Społeczno-Gospodarcze w partnerstwie z gminą Przecław przeprowadzany jest w naszym urzędzie już od 12-stu miesięcy. W okresie tym, pierwsza grupa pracowników urzędu została przeszkolona z
zakresu tematów: „Zasady współpracy samorządów z ngo”, „Od pomysłu na
projekt finansowany z EFS do jego realizacji. Zarządzanie zespołem
projektowym”, „Ustawa o finansach publicznych i jej praktyczne
zastosowanie”, „Ustawa o ochronie środowiska i o zagospodarowaniu
przestrzennym” oraz „Komunikatywny urzędnik – abc dobrej komunikacji z
klientem i w zespole wg zasad etyki”.
Przypomnijmy, że celem szkoleń jest poprawa jakości obsługi klientów, usprawnienie wykonywania zadań pod względem organizacyjnym, podniesienie jakości usług merytorycznych świadczonych przez JST oraz poprawa wizerunku urzędnika.
Czy projekt odniesie oczekiwany skutek, dowiemy się już w październiku 2011 roku na konferencji podsumowującej.
Co warto podkreślić ww. projekt, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przeprowadzany jest w także w powiatach: dębickim, lubaczowskim, łańcuckim, rzeszowskim oraz strzyżowskim. |
wstecz | dalej » |
---|