Komunikat Naczelnika Urzędu Skarbowego w Mielcu |
Napisał: Robert Myjak | |
czwartek, 23 stycznia 2014 | |
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Mielcu uprzejmie informuje, że w dniach 03.03.2014 r. i 11.03.2014 r. w godzinach od 8.30 do 15.30 zostanie uruchomione w budynku Urzędu Gminy Borowa stanowisko ds. obsługi zeznań rocznych za 2013 r., w tym z możliwością przesłania zeznania drogą elektroniczną na specjalnie uruchomionym w tym celu stanowisku. Pracownicy Urzędu Skarbowego w Mielcu pomogą przesłać zeznanie drogą elektroniczną co pozwoli na szybkie dotarcie dokumentu do urzędu, podatnik będzie miał gwarancję poprawności składanego zeznania, szybszy zwrot nadpłaty podatku niż w przypadku papierowej formy składania deklaracji, zaoszczędzi czas i pieniądze związane z dojazdem do urzędu, podatnik otrzyma potwierdzenie złożenia deklaracji tzw. UPO. W związku z powyższym zachęcamy do tej formy składania deklaracji, a w przypadku wątpliwości zapraszamy do Urzędu Gminy w godzinach jak wyżej lub bezpośrednio do Urzędu Skarbowego w Mielcu, gdzie od 15.01.2014 r. zostało uruchomione specjalne stanowisko związane z przesyłaniem deklaracji drogą elektroniczną - pokój 1A - parter.
Do wysłania deklaracji podatkowych drogą elektroniczną konieczne będzie przygotowanie następujących danych:
Ponadto tut. Urząd wskazuje, że informacje w zakresie przesyłania deklaracji podatkowych drogą elektroniczną są dostępne na stronie internetowej Ministerstwa Finansów www.e-deklaracje.gov.pl. Na w/w portalu internetowym są dostępne również interaktywne formularze podatkowe oraz instrukcja ich wypełnienia i przesyłania deklaracji drogą elektroniczną w przypadku samodzielnego, bez pomocy pracownika Urzędu przesyłania deklaracji, wystarczy tylko dostęp do Internetu. |
wstecz | dalej » |
---|